Az innováció a túlélés záloga

A világban korábban soha nem látott mértékű technológiai, társadalmi és környezeti változások tapasztalhatók. A múlt kiszámíthatósága elmúlt. A cégeknek, – legyen akár mikro családi vállalkozások, vagy több ezer embert foglalkoztató multinacionális nagyvállalatok – ebben a dinamikusan változó környezetben kell helytállniuk, versenyezniük.

(tovább…)
Szerző: Info | Közzétéve: telt el a közzététel óta

Cégértékelési módszerek

Mikor lehet szükség cégértékelés készítésére?

A leggyakoribb ok, amikor a cégét a tulajdonos értékesíteni szeretné: mind az eladó, mind a vevő számára fontos, hogy az üzletrészek eladási ára egy megalapozott értékelésen alapuljon, ne pedig megérzés alapján, szubjektív módon alakuljon ki.

(tovább…)
Szerző: Info | Közzétéve: telt el a közzététel óta

Új földforgalmi törvény

2020. július 1-ével változott a földforgalmi törvény, a változások mind a haszonbérleteket mind a földvásárlásokat érintik. Az egyik lényeges elem a „helyben lakó szomszéd” fogalmának változása, mely az elővásárlási sorrendet is érintő kérdés. A földet használó földműves, aki helyben lakó szomszéd a Magyar Állam után az első ranghelyen áll.

(tovább…)
Szerző: Info | Közzétéve: telt el a közzététel óta

Márkaépítés

Mi a márka? Egy vállalkozás megkülönböztetése a többi versenytárstól, a vásárlóknak a céghez fűződő érzéseinek összessége. A márka nem racionális, hanem érzelmi kérdés. A márkaépítés egy folyamat, minden változtatás növeli a céged értékét, a fókusz nem a profiton van, hanem a vevőn.

(tovább…)
Szerző: Info | Közzétéve: telt el a közzététel óta